Koja je dozvoljena masa pošiljke?

Najveća dozvoljena masa pošiljke je 300kg, u čijem sastavu nijedan paket ne sme biti maseveće od 50kg, odnosno težina koju jedan kurir fizički može poneti. U pošiljci može biti više kutija u zbiru maksimalne težine do 300kg.

Koji su načini plaćanja?

  • Gotovinski
  • Preko računa
  • Platnom karticom (uskoro)

Na koji način mogu predati svoju pošiljku?

  • Pozovite call centar na broj telefona 011.331.33.33.
  • Operateru saopšite adresu pošiljaoca, adresu primaoca i vrstu pošiljke (obična ili vrednosna).
  • Izaberite vrstu usluge- usluga Dan za dan ili usluga Danas za sutra.
  • Izaberite način plaćanja-ukoliko ste pravno lice, uslugu možete platiti gotovinski, preko računa ili preneti plaćanje na primaoca pošiljke. Ukoliko pošiljku šaljete kao fizičko lice, uslugu plaćate u gotovini, i svoju obavezu ne možete preneti na primaoca pošiljke.
  • Ukoliko se odlučite za uslugu Dan za dan, kurir će u periodu od jednog sata nakon vašeg poziva preuzeti pošiljku.
  • Vaša pošiljka će biti isporučena u periodu od 3 sata nakon preuzimanja.
  • Ukoliko se odlučite za uslugu Danas za sutra, kurir će do 17 časova istog dana preuzeti pošiljku. Vaša pošiljka biće isporučena za 24h ili narednog dana do 14 časova.

Šta je obična registrovana, a šta vrednosna registrovana pošiljka?

  • Obična registrovana pošiljka je pošiljka koja ima svoj broj (bar code) i za koju nije naznačena vrednost na pošiljci .

U slučaju oštećenja, orobljenja ili gubitka obične pošiljke ˝D Express˝ nadoknađuje samo desetostruki iznos naplaćene usluge.

  • Vrednosna registrovana pošiljka je pošiljka koja ima svoj broj (bar cod) i na kojoj je iskazana vrednost pošiljke. Za vrednosne pošiljke se dodatno naplaćuje 0,8% od naznačene vrednosti.

U slučaju oštećenja, orobljenja ili gubitka vrednosne pošiljke ˝D Express˝ nadoknađuje označeni iznos vrednosti na pošiljci uvećan za desetostruki iznos naplaćene usluge. Sve otkupne pošiljke ˝D Express˝ tretira kao vrednosne pošiljke.

Šta je zabranjeno za transport?

Zakonom zabranjene pošiljke za prenos: Novac, nakit, plemeniti metali, drago kamenje, životinje, opojne droge i psihotropske materije, radioaktivne, zapaljive i druge opasne materije, oružje i municija, svi predmeti čiji je prenos zakonom zabranjen.

Šta se dešava ako se moja pošiljka ošteti ili uništi?

Ukoliko dođe do oštećenja ili uništenja pošiljke pošiljaoc je dužan da uputi zahtev za nadoknadu štete u roku od 7 dana. Ako je šteta nastala od strane zaposlenih u ˝D Expresss˝-u kompanija u najkraćem mogućem roku (7 radnih dana) vrši nadoknadu štete. Naknadu štete ˝D Express˝ vrši za sve vrednosne i otkupne pošiljke u visini označene vrednosti nezavisno od uzroka štete.

Šta se dešava sa mojom pošiljkom ako primalac nije na adresi?

Dostavu vršimo dva puta. Prvi pokušaj je praćen izveštajem o prispeću pošiljke koji kurir ostavalja na adresi primaoca. Na samom izveštaju se nalazi kontakt telefon koji služi za dogovor o sledećoj isporuci u dogovorenom terminu. Ukoliko i nakon drugog pokušaja dostave nema mogućnosti za isporuku, kontaktiramo pošiljaoca za dalja upustva.

Šta se podrazumeva pod adekvatno upakovanom pošiljkom?

Adekvatno upakovana pošiljka je pošiljka čije pakovanje obezbeđuje sadržaj pošiljke, koji će omogućiti nesmetano rukovanje u procesima od prijema do isporuke pošiljke. Sva pisana korespodencija se mora nalaziti u kovertama